ING BankOnLine

Bankowość internetowa

Zarządzaj swoimi pieniędzmi tak, jak Ci wygodnie.

Korzystaj z bankowości internetowej w ING Banku Śląskim.

W systemie ING BankOnLine możesz
zawsze np. sprawdzić stan swojego konta,
zrobić przelew, założyć lokatę, doładować telefon,
spłacić kartę kredytową czy
kupować fundusze inwestycyjne.
Prosto i wygodnie - bez wychodzenia z domu.

Otwórz konto   Aktywuj dostęp

 
  • Finansometr to narzędzie do zarządzania domowym budżetem w ING BankOnLine.

    Finansometr

    Wiesz, na co wydajesz? Zyskaj kontrolę nad finansami.

    Zaplanuj swój budżet. Zobacz przekrój swoich finansów na graficznym wykresie, porównaj ze sobą różne okresy (ile w ubiegłym roku wydałeś na świąteczne zakupy?) i zobacz, jak radzą sobie inni.

    Więcej

  • Szybkie i bezpłatne przelewy między rachunkami w ING Banku Śląskim.

    Przelewy w kilka sekund

    Bezpłatnie, między rachunkami w ING Banku.

    Między rachunkami w ING Banku Śląskim i to za 0 zł. Jeśli przelew wysyłasz do odbiorcy w innym banku a bardzo zależy Ci na czasie – możesz wybrać przelew natychmiastowy Express ELIXIR.

    Więcej

  • Doładuj telefon w systemie ING BankOnLine i korzystaj z promocji.

    Doładuj telefon

    Korzystaj z promocji i stałego doładowania...

    Dlaczego opłaca Ci się doładować telefon w naszym systemie? Zrobisz to szybciej – wystarczy kilka klików, z zyskiem - korzystając z promocji i oszczędzając czas – jeśli ustawisz stałe doładowanie.

    Więcej

  • Wszystkie produkty ING Banku Śląskiego dostępne przez internet masz w jednym miejscu.

    Oferta na klik ING

    Produkty banku dostępne online masz w jednym miejscu.

    Z nami oszczędzanie, inwestowanie czy pożyczanie przez internet staje się możliwe. W Ofercie na klik produkty naszego banku dostępne online masz w jednym miejscu. Prawda że wygodnie?

    Więcej

  • Łatwo oszczędzać z programami oszczędnościowymi ING Banku Śląskiego.

    Oszczędzaj bez wysiłku

    Z programami oszczędnościowymi.
    To takie proste!

    Z programami oszczędnościowymi dostępnymi w naszym systemie bankowości internetowej. Ze Smart Saver będziesz oszczędzać przy okazji, z Dream Saver uzbierasz na wymarzony cel.

    Więcej

  • Moja Karta ING to jedyna karta płatnicza w Polsce z możliwością zaprojektowania wizerunku.

    Zaprojektuj własną kartę

    Zamów online Moją Kartę ING. Niech wygląda, jak chcesz.

    To jedyna taka karta w Polsce, której wizerunek projektujesz sam. Dla posiadaczy Konta z Lwem Direct 18-26 lat pierwsze wydanie za 0 zł. „Pokaż mi swoją kartę, a powiem Ci, kim jesteś.”

    Więcej

  • ING Bank Śląski na podium rankingu Newsweeka.

    Przyjazny bank internetowy

    Sprawdź rozwiązania docenione w rankingu Newsweeka.

    Przekonaj się, dlaczego nasze rozwiązania dla bankowości internetowej i rozwoju kanału kontaktu z bankiem on-line zostały docenione w rankingu Newsweeka. Internetowi w ING Banku naprawdę mają lepiej.

  • W ING BankOnLine możesz nazywać swoje rachunki.

    Nazwij swój rachunek

    Spróbuj sztuki nazywania rachunku. Może „Mamona Lisa”?

    Jeśli masz konto, na którym odkładasz na rocznicową wycieczkę do Paryża, na kupno pierwszego mieszkania lub które prowadzisz ze swoją połówką – nadaj swojemu rachunkowi odpowiednią nazwę.

  • W ING BankOnLine możesz wziąć pożyczkę przez internet.

    Pożyczka dostępna online

    Nawet do 60 tys. złotych i to bez wychodzenia z domu!

    Możesz otrzymać kwotę nawet do 60 tysięcy złotych i to bez wychodzenia z domu. Zamiast okienka w oddziale wystarczy Ci okno przeglądarki i Twój system bankowości internetowej ING BankOnLine.

    Więcej

  • W ING BankOnLine możesz płacić kartą debetową przez internet.

    Płać kartą debetową online

    Wystarczy zmienić limity dla Twoich transakcji kartą.

    Powiesz, że do płatności online potrzeba Ci karty wypukłej? Bzdura! Zmień limit z 0 zł dla transakcji na odległość w naszym systemie bankowości internetowej i płać swoją kartą debetową także w sieci.

  • Płać z ING za zakupy w sklepach internetowych.

    Płać z ING

    Szybciej za zakupy w wielu sklepach internetowych.

    Za zakupy dokonane w sklepach internetowych. To bezpieczne (gwarancja ING Banku) i szybkie (wystarczy kilka kliknięć, bez ręcznego wypełniania formatki przelewu) rozwiązanie. Miłych zakupów!

    Więcej

 

Szybko i wygodnie płacisz przez internet

Przelewy i płacenie rachunków bez wychodzenia z domu

Obsługujemy różne rodzaje przelewów - nie tylko standardowe, także natychmiastowe, walutowe oraz z przewalutowaniem. Pomiędzy kontami klientów ING Banku przelewy realizowane są 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.

Usprawniona obsługa płatności

Jeśli często płacisz tym samym odbiorcom, oszczędzisz mnóstwo czasu.
Możesz korzystać z przelewów wzorcowych i do zdefiniowanych odbiorców, paczek przelewów albo jednym kliknięciem wywołać wypełniony formularz na podstawie przelewu wysłanego wcześniej (tzw. przelewy z historii).

Płać z ING, czyli szybkie płatności za zakupy w sklepach internetowych

Płacąc za zakupy w internecie, nie musisz wykonywać zwykłego przelewu - z Płać z ING dostajesz gotowy, wypełniony formularz, a informacja o płatności natychmiast trafia do sprzedawcy. Dzięki temu może szybciej wysłać towar.

 

Full serwis, czyli dostęp
do produktów i usług banku

Czy znasz już Ofertę na klik? To specjalna część systemu bankowości internetowej, w której masz dostęp do wielu produktów banku - do zamówienia bez wychodzenia z domu.
W chwili obecnej możesz tam m.in. złożyć wniosek o kartę kredytową, limit zadłużenia w koncie czy pożyczkę gotówkową. Możesz także założyć konto oszczędnościowe czy programy oszczędnościowe. W Ofercie na klik znajdziesz też oferty promocyjne, dostępne tylko dla naszych klientów ING Banku Śląskiego, np. zniżki na ubezpieczenia OC i AC.

Przez internet możesz także ustawiać parametry produktów i usług z których korzystasz - limity kart, hasła, nadawać nazwy swoim rachunkom, itd.

Wszystkie produkty dostępne przez internet w ING Banku Śląskim znajdziesz w jednym miejscu.

 

Widzisz, ile i na co wydajesz z narzędziem Finansometr w ING BankOnLine.

Widzisz, ile i na co wydajesz

W systemie bankowości internetowej nie tylko sprawdzisz saldo - swoje finanse masz jak na dłoni. M.in. dzięki Finansometrowi - narzędziu, które pozwoli Ci kontrolować wydatki, analizować przychody lub sprawdzić na wykresie, ile i na co wydajesz.

Łatwiej zapanujesz nad domowym budżetem.

 

Dopasuj jak chcesz, czyli konto po Twojemu

W ING BankOnLine możesz zmienić nazwy dla swoich kont, ustawić rachunek domyślny albo ukryć wybrane rachunki. To nieraz drobne rozwiązania, które mogą w znaczący sposób podnieść Twój komfort korzystania z bankowości internetowej.

Do rachunku mogą mieć dostęp dwie osoby, logując się innym identyfikatorem użytkownika - możesz ukryć wybrane rachunki, np. OKO czy podjęty kredyt. Możesz zdefiniować, które transakcje powinny być analizowane przy użyciu Finansometru lub zmienić wizerunek swojej karty płatniczej. W tym na taki, który będzie np. Twoim autorskim projektem graficznym, zdjęciem ukochanego zwierzaka czy Twoim mottem życiowym (sprawdź, co jeszcze możesz z Moją Kartą ING). W ING BankOnLine znajdziesz także Notatnik, w którym możesz zapisywać sobie np. uwagi na temat swoich postępów w oszczędzaniu lub przypomnienie o konieczności opłacenia rachunków. Także przez internet ustawisz limity dla poszczególnych typów transakcji - np. dziennych kwot pobrania gotówki z bankomatu, płatności kartą, przez internet czy za granicą.

Dopasuj ustawienia bankowości internetowej ING BankOnLine do swoich potrzeb.

 

Bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo

ING BankOnLine spełnia najwyższe standardy bezpieczeństwa - stosujemy m.in. hasło maskowane, autoryzację transakcji przy użyciu wiadomości SMS, a płatności internetowe chronione są standardem 3DSecure. Przez internet możesz w razie potrzeby zarządzać kodami PIN do aplikacji mobilnych, zastrzec kartę czy wreszcie ustawić blokadę systemu transakcyjnego.

Dostosuj poziom bezpieczeństwa - określ limity dla transakcji kartowych lub zdecyduj, czy w aplikacjach mobilnych na telefon i tablet będziesz mógł wykonywać przelewy dowolne.

Zawsze możesz także liczyć na pomoc naszych doradców - na infolinii czy w oddziałach banku.

 

Jak zacząć?

Aby korzystać z bankowości internetowej i mobilnej wystarczy
mieć konto w naszym banku oraz aktywować usługę.

Jeśli nie masz jeszcze konta,
dostęp do bankowości internetowej uzyskasz, otwierając konto osobiste.

Otwórz konto 

Jeżeli jesteś już naszym klientem, ale nie masz dostępu do systemu, złóż wniosek o udostępnienie.

Jeżeli już otrzymałeś kopertę z kodem aktywacyjnym lub założyłeś konto w PLN dla Klientów indywidualnych z autoryzacją przelewem z Twojego rachunku w innym banku, aktywuj
ING BankOnLine.

Aktywuj dostęp 

Jeżeli masz już aktywny dostęp
do ING BankOnLine,
zaloguj się i zacznij korzystać z systemu teraz.

Zaloguj się 

Jeżeli masz smartfon lub tablet,
poznaj nasze aplikacje mobilne.

 

Pytania i odpowiedzi

 
 
Jak zalogować się do systemu ING BankOnLine?

Wpisz w przeglądarkę internetową adres http://www.ingbank.pl. Następnie wybierz opcję Zaloguj znajdującą się w prawym górnym rogu strony. Na następnej stronie wpisz Identyfikator Użytkownika (login) nadany podczas udostępnienia systemu ING BankOnLine. Identyfikator Użytkownika (login) wpisz bez odstępów, a następnie kliknij przycisk Dalej.

Kolejne okno służy do podawania hasła dostępu do systemu. Podczas logowania podaje się tylko część hasła, tzn. pięć wskazanych przez system znaków.

Przykład:
Nasze hasło to CzerwonyKapturek.
W trakcie logowania w ponumerowane pola od 1 do 32 wprowadzamy tylko pięć wskazanych znaków (jaśniejsze, niewypełnione pola). Ponieważ nasze hasło składa się z 16 znaków, a system wskazuje przykładowo pola o numerach 1, 3, 4, 7, 9, wprowadzamy następujące znaki:

C - e r - - n - K - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Hasło możesz wprowadzić także za pomocą klawiatury ekranowej. Użycie klawiatury ekranowej do wprowadzania hasła jest bezpieczniejsze niż korzystanie z klawiatury standardowej. Przy wprowadzaniu hasła dostępu do systemu możesz używać równocześnie klawiatury ekranowej i standardowej.

Korzystając z klawiatury ekranowej możesz używać następujących klawiszy funkcyjnych:

  • SHIFT – wybranie tego przycisku spowoduje przejście do trybu znaków specjalnych oraz dużych liter. Przykładowo w miejscu przycisku „1” pojawi się „!”, a w miejscu przycisku „q” pojawi się „Q”. Po kliknięciu któregokolwiek przycisku na klawiaturze nastąpi przejście do normalnego trybu wprowadzania (przycisk SHIFT powróci do stanu normalnego).
  • CAPS LOCK – wybranie tego przycisku spowoduje przejście do trybu dużych liter. W trybie dużych liter wszystkie znaki prezentowane będą jako wielkie litery. Tryb ten pozostanie aktywny aż do kolejnego kliknięcia na przycisk CAPS LOCK.
  • ALT - wybranie tego przycisku spowoduje przełączenie w tryb wprowadzania polskich znaków. Na ekranie klawiatury w odpowiednich miejscach pojawią się polskie znaki (np. w miejscu klawisza „O” pojawi się klawisz „Ó”), przycisk ten zostanie w stanie wciśniętym. Po kliknięciu któregokolwiek znaku na klawiaturze nastąpi przejście do normalnego trybu wprowadzania (przycisk ALT powróci do stanu normalnego).
  • BACKSPACE – wybranie tego przycisku spowoduje wyczyszczenie ostatniego pola formularza i przejście do pola poprzedniego.
  • ENTER – wybranie tego przycisku spowoduje wysłanie wprowadzonego hasła do Banku (klawisz ten ma taką samą funkcjonalność jak przycisk „OK” znajdujący się pod klawiaturą ekranową).

Po wprowadzeniu pięciu wskazanych przez system znaków hasła dostępu, kliknij Dalej.

Co zrobić, gdy pojawiają się problemy z zalogowaniem do systemu

Zaloguj się ponownie, zwracając uwagę, czy nie wpisałeś błędnie Identyfikatora Użytkownika(loginu) lub hasła dostępu.

Identyfikator Użytkownika (login) znajduje się:

  • na umowie o korzystanie z systemów bankowości elektronicznej oraz aneksach do tej umowy,
  • lub w formie elektronicznej w tytule zwrotnego przelewu, jaki otrzymałeś na Twój rachunek w innym banku, jeżeli założyłeś konto w złotych dla Klientów indywidualnych z opcją autoryzacji procesu przelewem z Twojego rachunku w innym banku.

Dodatkowo:

  • przy haśle dostępowym zwróć uwagę na wielkość liter (klawisz Caps Lock),
  • jeżeli korzystasz z innego komputera niż zwykle, sprawdź, czy ustawienie układu klawiatury (polska, polska programisty) nie powoduje zmiany położenia liter y i z.

Zachęcamy do logowania za pomocą klawiatury ekranowej, co pozwoli na wyeliminowanie tego typu problemów.

Ważne! Pięciokrotne wprowadzenie błędnego hasła dostępowego spowoduje zablokowanie systemu.
W sytuacji, gdy nie możesz zalogować się do systemu z innych powodów (np. technicznych), skontaktuj się z pracownikiem Banku dzwoniąc pod numer 801 601 607 (z telefonów stacjonarnych) lub (32) 357 00 10 (z telefonów stacjonarnych lub komórkowych).
Numery te dostępne są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
 

Czym jest i gdzie znajduje się Identyfikator Użytkownika?

Identyfikator Użytkownika (login) to indywidualny dla każdego użytkownika systemu ING BankOnLine ciąg 10 znaków, zwykle składający się z 3 liter imienia, 3 liter nazwiska oraz 4 losowo wybranych cyfr.

Identyfikator Użytkownika (login) znajduje się:

  • Na umowie o korzystanie z systemów bankowości elektronicznej oraz aneksach do tej umowy
  • Lub w formie elektronicznej w tytule zwrotnego przelewu, jaki otrzymałeś na Twój rachunek w innym banku, jeżeli założyłeś konto w złotych dla Klientów indywidualnych z opcją autoryzacji procesu przelewem z Twojego rachunku w innym banku
  • Mógł też zostać przekazany podczas etapu składania wniosku o udostępnienie systemu ING BankOnLine na stronie banku,
  • Ponadto, Twój Identyfikator Użytkownika możesz także sprawdzić w Oddziale Banku (po przeprowadzeniu przez pracownika oddziału weryfikacji Klienta).
     
Czy można zmienić swój Identyfikator Użytkownika (login)?

Swój Identyfikator Użytkownika (login) możesz zmienić jedynie w oddziale Banku.

Po weryfikacji Klienta zostanie skasowany Twój dotychczasowy Identyfikator Użytkownika i nadany nowy.

Pamiętaj: w tym przypadku utracone zostaną dane przypisane do dotychczasowego użytkownika: przelewy wzorcowe, nazwa własna dla rachunków, lista zdefiniowanych odbiorców przelewu oraz dane w Notatniku.

Znajdź najbliższy oddział

Jakie musi być hasło dostępu do systemu ING BankOnLine?

Hasło musi składać się z co najmniej jednej dużej, jednej małej litery i cyfry oraz powinno być inne niż wcześniejsze hasło w systemie. Całe hasło musi liczyć od 10 do 32 znaków.

W momencie logowania podajesz tylko część hasła, tzn. pięć wskazanych przez system znaków (tzw. hasło maskowane). Hasło powinno być trudne do odgadnięcia.

Zobacz jak stworzyć bezpieczne hasło

Co dzieje się w przypadku wprowadzenia błędnego hasła dostępu do systemu?

Jeśli po podaniu hasła dostępu otrzymujesz komunikat o błędnym haśle Podano niepoprawną parę: nazwa użytkownika / hasło, powinieneś przed kolejną próbą wprowadzenia hasła sprawdzić, co może być przyczyną problemu. Najczęstszą przyczyną tego typu błędów jest włączony klawisz Caps Lock, używanie w haśle polskich znaków lub znaków specjalnych typu: „/” „?” „+”.

Ważne: Wprowadzenie pięciokrotnie z rzędu błędnego hasła dostępu powoduje automatyczną blokadę dostępu do systemu.
 

Jak aktywować dostęp do systemu ING BankOnLine?

Jeżeli otrzymałeś kopertę z kodem aktywacyjnym:

1. w Oddziale Banku lub kurierem wraz z umową:

  • Aktywuj konto przez Internet – wybierz poniższy przycisk i postępuj zgodnie z instrukcjami w kolejnych krokach 

Aktywuj dostęp 

2. listem pocztowym:

  • Zadzwoń pod numer 801 601 607 (z telefonów stacjonarnych) lub (32) 357 00 10 (z telefonów stacjonarnych i komórkowych) i wybierz opcję numer 1
  • Po zakończeniu rozmowy z konsultantem dokończ aktywację dostępu przez Internet – wybierz poniższy przcisk i postępuj zgodnie z instrukcjami w kolejnych krokach.

Dokończ aktywację 

Ważne! Nie zmieniaj kolejności ww. kroków

Pamiętaj: Jednorazowy kod aktywacyjny ważny jest przez 30 dni od daty złożenia dyspozycji. Po upływie tego terminu jeżeli nie aktywujesz dostępu do systemu ING BankOnLine musisz uzyskać nowy kod aktywacyjny.


Jeżeli nie otrzymałeś koperty z kodem aktywacyjnym, bo założyłeś konto w PLN dla Klientów Indywidualnych z opcją autoryzacji procesu przelewem z Twojego rachunku w innym banku:

  • Aktywuj konto przez Internet - wybierz poniższy przycisk i postępuj zgodnie z instrukcjami w kolejnych krokach.

Aktywuj dostęp 

  • Na koniec procesu zostaniesz poproszony o podanie kodu autoryzacyjnego, który otrzymasz w wiadomości SMS na numer podany podczas wypełniania wniosku o otwarcie konta.


Jeżeli nie udało ci się rozwiązać problemu z aktywacją dostępu do ING BankOnLine skontaktuj się z Help Line:

  • 801 601 607 - z telefonów stacjonarnych,
  • (32) 357 00 10 - z telefonów stacjonarnych i komórkowych.

Numery te dostępne są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Jaki jest termin ważności kodu aktywacyjnego?

Jednorazowy kod aktywacyjny ważny jest przez 30 dni od daty złożenia dyspozycji. Po upływie tego terminu jeżeli nie aktywujesz dostępu do systemu ING BankOnLine musisz uzyskać nowy kod.

Ile kosztuje korzystanie z systemu ING BankOnLine?

Udostępnienie ING BankOnLine dla wszystkich Klientów jest bezpłatne.

Użytkowanie ING BankOnLine:

  • dla Klientów indywidualnych - bezpłatne,
  • dla przedsiębiorców – w zależności od rodzaju posiadanego rachunku bankowego opłata może być wliczona w koszt prowadzenia rachunku lub naliczana miesięcznie zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji.

Odpłaty za transakcje wykonywane w systemie ING BankOnLine zależne są od rodzaju posiadanego rachunku bankowego, przy czym zawsze transakcje te są tańsze niż wykonywane tradycyjnie w oddziale. Szczegółowe informacje znajdują się w Tabeli Opłat i Prowizji.
 

Zobacz Tabelę Opłat i Prowizji dla Klientów indywidualnych
format: PDF, rozmiar: 350 KB

Zobacz Tabelę Opłat i Prowizji dla Przedsiębiorców
format: PDF, rozmiar: 210 KB

Jak zablokować dostęp do systemu?

Z uwagi na bezpieczeństwo możesz zablokować dostęp do systemu ING BankOnLine, co uniemożliwi zalogowanie się do usługi za pomocą dotychczasowego hasła.

Możesz zablokować dostęp w systemie ING BankOnLine, przechodząc do zakładkiProfil (w prawym górnym rogu ekranu), a następnie wybierając opcję Blokada dostępu. Innym sposobem jest wprowadzenie pięciokrotnie błędnego hasła podczas logowania.

Serwis można również zablokować w dowolnym oddziale banku lub kontaktując się telefonicznie pod numer 801 601 607 (z telefonów stacjonarnych) lub (32) 357 00 10 (z telefonów stacjonarnych i komórkowych).
 

Jak odblokować dostęp do systemu ING BankOnLine?

Jeśli świadomie (poprzez opcję systemu, Help-Line, oddział Banku) lub nieświadomie (5 błędnych logowań) zablokujesz dostęp do ING BankOnLine, zawsze możesz go odblokować. Możesz to zrobić:

  • przez internet

Jeżeli jesteś Klientem indywidualnym lub przedsiębiorcą prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą, możesz wypełnić wniosek o odblokowanie systemu ING BankOnLine przez internet.

Otrzymasz z Banku jednorazowy kod autoryzacyjny w formie wiadomości SMS lub poprzez usługę HaloŚląski (zgodnie z wybraną metodą autoryzacji). W przypadku gdyby odblokowanie nie było możliwe w ten sposób, otrzymasz przesyłkę zawierającą kopertę z jednorazowym kodem aktywacyjnym.

Odblokuj dostęp do ING BankOnLine 

UWAGA! Po otrzymaniu przesyłki z jednorazowym kodem aktywacyjnym zadzwoń pod numer 801 601 607 (z telefonów stacjonarnych) lub (32) 357 00 10 (z telefonów stacjonarnych i komórkowych) i wybierz opcję numer 1.

  • w oddziale Banku

Odwiedź najbliższy oddział Banku, aby otrzymać kopertę z kodem aktywacyjnym. Po otrzymaniu koperty aktywuj dostęp do systemu.

UWAGA! Koperta z jednorazowym kodem aktywacyjnym ważna jest przez 30 dni od daty złożenia dyspozycji.

Znajdź najbliższy oddział ING Banku Śląskiego

Aktywuj dostęp do ING BankOnLine 

Czy istnieją ograniczenia czasowe w dostępie do systemu ING BankOnLine?

System ING BankOnLine dostępny jest 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Oznacza to, że każdą dyspozycję możesz złożyć w dowolnym momencie. Dyspozycje złożone za pośrednictwem ING BankOnLine realizowane są w ustalonych terminach – zależnie od typu dyspozycji oraz dnia i godziny jej złożenia.

Zobacz tryb realizacji zleceń

Zdarzają się również sytuacje losowe, kiedy system wymaga czasowego wyłączenia. Na stronie internetowej pojawia się wtedy informacja o czasowej niedostępności ING BankOnLine.

Jak zacząć korzystać z systemu ING BankOnLine, będąc zagranicą?

Jeżeli już masz konto w ING Banku Śląskim i jesteś Klientem indywidualnym lub Przedsiębiorcą prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą, możesz uzyskać dostęp do systemu ING BankOnLine przez stronę internetową Banku.

Należy w tym celu wypełnić formularz na stronie www.ingbank.pl/udostepnienie, gdzie po wypełnieniu poprawnie danych otrzymasz identyfikator użytkownika, a kopertę z jednorazowym kodem aktywacyjnym wyślemy w formie listu na adres korespondencyjny.

Ważne: Jeżeli założyłeś konto w PLN dla Klientów Indywidualnych z opcją autoryzacji procesu przelewem z Twojego rachunku w innym banku:

  • Aktywuj konto przez Internet - wybierz poniższy przycisk i postępuj zgodnie z instrukcjami w kolejnych krokach.

Aktywuj dostęp do ING BankOnLine 

  • Na koniec procesu zostaniesz poproszony o podanie kodu autoryzacyjnego, który otrzymasz w wiadomości SMS na numer podany podczas wypełniania wniosku o otwarcie konta.
Chcę zacząć korzystać z systemu ING BankOnLine - jak to zrobić?

Jeśli nie masz jeszcze konta osobistego w ING Banku Śląskim:
Dostęp do systemu ING BankOnLine możesz uzyskać, otwierając konto:

Jeśli masz już konto osobiste w ING Banku Śląskim:

  • Wypełnij wniosek o udostępnienie systemu ING BankOnLine, a następnie aktywuj system.

Zamów dostęp do ING BankOnLine 

  • Jeżeli otrzymałeś kod aktywacyjny w oddziale Banku lub kurierem, wypełnij wniosek przez Internet.

Aktywuj dostęp do ING BankOnLine 

  • Jeżeli otrzymałeś kod aktywacyjny przesyłką pocztową, zadzwoń pod numer 801 601 607 (z telefonów stacjonarnych) lub (32) 357 00 10 (z telefonów stacjonarnych i komórkowych) i wybierz opcję numer 1. Po zakończeniu rozmowy z konsultantem wypełnij wniosek przez Internet.

Aktywuj dostęp do ING BankOnLine 

Ważne! Nie zmieniaj kolejności ww. kroków.
Jednorazowy kod aktywacyjny to unikalny ciąg liter i cyfr generowany przez system informatyczny Banku służący do jednorazowej autoryzacji Użytkownika podczas aktywowania lub odblokowania dostępu do systemu. Koperta z jednorazowym kodem aktywacyjnym ważna jest przez 30 dni od daty złożenia dyspozycji.

  • Jeżeli założyłeś konto w PLN dla Klientów Indywidualnych z opcją autoryzacji procesu przelewem z Twojego rachunku w innym banku, wypełnij wniosek przez Internet.
    Na koniec procesu zostaniesz poproszony o podanie kodu autoryzacyjnego, który otrzymasz w wiadomości SMS na numer podany podczas wypełniania wniosku o otwarcie konta.

Aktywuj dostęp do ING BankOnLine 

Czy mogę zalogować się do systemu ING BankOnLine z innego komputera niż mój?

Tak. System bankowości internetowej ING BankOnLine funkcjonuje na każdym komputerze, który ma dostęp do internetu. Możliwe zatem będzie dokonywanie wszelkich dyspozycji z dowolnego, innego komputera spełniającego wymagania techniczne określone przez Bank.

W przypadku braku dostępu do jakiegokolwiek komputera możesz skorzystać z wersji mobilnej ING BankOnLine lub dysponować rachunkami bankowymi w sposób tradycyjny, tzn. składając papierowe dyspozycje w oddziale lub telefonicznie przez serwis HaloŚląski.
 

Jaki jest czas trwania sesji użytkownika w systemie ING BankOnLine?

Czas trwania sesji użytkownika, liczony od momentu zalogowania się do systemu ING BankOnLine, wynosi:

  • 15 minut – w przypadku braku aktywności użytkownika (jeżeli użytkownik będzie chciał nadal korzystać z systemu ING BankOnLine, to po upływie tego czasu system wymusi ponowne podanie hasła dostępu),
  • 30 minut – w przypadku ciągłej pracy użytkownika w systemie ING BankOnLine (po upływie tego czasu użytkownik zostanie poproszony o ponowne podanie hasła dostępu).
Kto może korzystać z systemu ING BankOnLine?

Aby stać się użytkownikiem ING BankOnLine, musisz posiadać przynajmniej jeden z rachunków znajdujących się na poniższej liście rachunków* uprawniających do korzystania z systemu:

  • Konto osobiste w złotych lub konto osobiste w walutach wymienialnych - w rozumieniu Regulaminu świadczenia przez ING Bank Śląski usług w ramach prowadzenia rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych oraz rachunków oszczędnościowych dla osób fizycznych.
     
  • Otwarte Konto Oszczędnościowe (OKO) w złotych lub w walutach wymienialnych – w rozumieniu Regulaminu świadczenia przez ING Bank Śląski usług w ramach prowadzenia rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych oraz rachunków oszczędnościowych dla osób fizycznych.
     
  • Konto z Lwem dla przedsiębiorców w złotych lub w walutach wymienialnych – w rozumieniu Regulaminu świadczenia przez ING Bank Śląski S.A. usług w ramach prowadzenia rachunków bankowych.
     
  • Otwarte Konto Oszczędnościowe dla przedsiębiorców w złotych lub w walutach wymienialnych - w rozumieniu Regulaminu świadczenia przez ING Bank Śląski S.A. usług w ramach prowadzenia rachunków bankowych.

* Bank udostępnia ING BankOnLine bez rachunku opłat dla klientów posiadających wyłącznie kartę kredytową.

Znajdź najbliższy oddział ING Banku Śląskiego

Na jakich przeglądarkach działa system ING BankOnLine?

Rekomendowane przez Bank przeglądarki to:

  • Internet Explorer (wersja 7.0 i nowsze);
  • Mozilla Fixefox (wersja 20.0 i nowsze);
  • Chrome (wersja 30.0 i nowsze).

System działa również na Safari i Operze.